"מכשיר אימונים" רפואי במקום ויאגרה? עם דניאל לישינסקי, יזם ומנכ"ל OHH-Med

Vertica, מכשיר חדשני שפיתחה חברת הסטארט-אפ OHH-Med, מבקש לסייע לגברים לטפל באין-אונות באמצעות "מכשיר אימונים" רפואי לשימוש עצמי * איך זה עובד ומה היו תוצאות הניסוי הקליני שנערך בבית החולים רמב"ם, למה זה עדיף על פני הויאגרה ומה הקשר לצפת? דניאל לישינסקי, המייסד, מסביר על כך ועוד בפודקאסט שלפניכם

סביר להניח שרובכם קוראים את הכתבה הזו ממקום מסתור כלשהו…אולי מתחת למיטה, בשירותים, עם הידיים על הנייד או הראש מסתובב ימינה ושמאלה מחשש שמישהו או מישהי יראו מה אתם קוראים…. ואם לא אז אולי עברה בכם בושה קלה או מבוכה כשהקלקתם. הכותרת חושפת בגדול את המילה ויאגרה, ובין לבין צצות כאן מילים בולטות כמו אין אונות…. אבל אם אתם כבר כאן, דעו לכם שזו בעיה מאוד נפוצה. ועל פי נתונים שונים, ככל שעולה הגיל – כך עולה כמות הסובלים מהבעיה. כלומר, בגיל 30 – 30% מקרב הגברים סובלים מאין אונות, בגיל 40 – 40%, וכן הלאה…. כלומר, אם הגעתם לגיל מאה, סביר להניח שבמאה אחוז תסבלו מאין אונות…מצד שני, יש גם על מה לשמח אם הגעתם לגיל הזה וזה עניין שמעסיק אתכם.

אז ככה – הנה 5 עובדות על בעיית אין אונות  – 

  •   זקפות ספונטניות יכולות לקרות עוד בשלב העוברות ברחם וניתן לראות זאת היטב בבדיקת אולטראסאונד.
  • הסיבה לזיקפה בשינה אינה ברורה במלואה, אך היא לאו דווקא קשורה לחלומות אירוטיים. 
  • המיתוס שלפיו כדי להגיע לאורגזמה יש צורך בזקפה אינו נכון.  גברים שלא מצליחים להשיג זקפה עדיין יכולים להגיע לאורגזמה.
  • הפרעות זקפה יכולות להיגרם עקב מחלת לב וכלי דם, סוכרת, פרקינסון, טרשת נפוצה, כולסטרול גבוה ועוד, ולעיתים הן מהוות סימן מקדים למחלת לב עוד בטרם הופעת הסימנים הקליניים האחרים שלה.
  • במחקר מדעי נמצא קשר בין חוזק הקולאגן בפין לחוזק הזקפה הגברית.

העובדה האחרונה משכה את דניאל לישינסקי, יזם ומנכ"ל OHH-Med, עמוק לתוך חדרי המחקר והפיתוח עד שנולד Vertica -"מכשיר אימונים" רפואי העשוי להוות תחליף לויאגרה, ומתבסס על מחקר מדעי הקושר בין חוזק הקולאגן בפין לחוזק הזקפה הגברית. בשנת 2017 לישינסקי נחשף למחקר, ובעקבותיו הוא חבר לפרופ' אילן גרינוולד, ראש מחלקת אורולוגיה תפקודית בבית החולים רמב"ם. הוא גייס השקעת seed ממשקיע פרטי, והקים את חברת OHH-Med. לאחר שבנה במו ידיו אב-טיפוס של המוצר, התחילו ניסויים קליניים ברמב"ם, ובשנת 2018 גייסו כמה מיליוני דולרים מקרן ההשקעות Arbel-On של ג'פרי רוייר הקנדי. בחודש יוני האחרון (2021) קיבלו אישור של משרד הבריאות למכירת המוצר Vertica בישראל, ובקרוב מקווים לקבל גם אישור CE (אירופה) ו-FDA (ארה"ב) ולפרוץ לשווקים בינ"ל.

לישינסקי מתארח בפרק שלפניכם ומספר על מימדי הבעיה והבושה הנלווית לה, הפתרון שהוא מציע, המחקר הקליני שנעשה ברמב"ם, כמה זה עולה, איפה כבר עכשיו ניתן להשיג, איך כל זה קשור לטבריה, ועוד. האזינו עכשיו.

 

 

דניאל לישינסקי, יזם ומנכ"ל OHH-Med

דניאל לישינסקי,  OHH-Med, מפתח Vertica, "מכשיר אימונים" רפואי לשימוש עצמי המסייע לגברים לטפל באין-אונות.

ורטיקה של OHH-Med. תחליף לויאגרה? צילום: יח"צ
ורטיקה של OHH-Med. תחליף לויאגרה? צילום: יח"צ

 

הרשמו להיות ראשונים

הצטרפו לניוזלטר לקבלת עדכונים בזמן אמת על כל הפודקאסטים החדשים באתר – על מה שחדש בחדשנות ובמחקר, על מה שיהיה כאן מחר.